Inlägg: 1810014
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Peja: Ja, visst fanns det en livlina. Men den livlinan kanske sträcker sig till att ge lite plåster på såren för fansen. För oss andra hade det snarare varit en sensation.
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Peja:
Mourinho Trump eller Nortugg, då förväntar man sig utspel.
Men som du säger. Coach tog hela misslyckandelasuten (?) på sina axlar oavsett...
Mourinho Trump eller Nortugg, då förväntar man sig utspel.
Men som du säger. Coach tog hela misslyckandelasuten (?) på sina axlar oavsett...
Om José Mourinho hade fått ett likadant utbrott så hade det nog handlat om ett skydda spelarna, men jag tror inte att Petter tänkte så långt. Han var nog bara förbannad och kunde inte kontrollera sig själv. Men man kan ju ändå leka med tanken på att det kanske bara var skådespeleri.