Inlägg: 1811075
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Lagom skitnödig just nu....bara hoppas att pacemakern pallar trycket. Kom igen nu Brynäs!
+ 5
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
{363}: Är faktiskt inte ett dugg nervös. Tror min hjärna redan bestämt sig om hur det här kommer gå. Trots att jag vet att vi har goda chanser att vinna.
+ 2
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
{363}: Svepte ett gas wirre nyss för att pulsen ska gå ner :) Uscha hehe, Go Brynäs, gasa för fan
+ 3