Inlägg: 1811592
Svarskommentarer
Sv: MATCHTRÅDEN
Honken: Första gången jag hör något positivt om ljudanläggningen i Saab Arena. Tror inte många Linköpingsfans håller med. Har varit i Jönköping och Karlstad och där är det både 1 och 2 snäpp bättre ljudanläggning. Jumbotronen i Linköping måste dock tillhöra bottenklass i SHL. Ingen vidare bild på den
Förövrigt saknar den musikansvarige känsla. Har blivit bättre med åren men fortfarande en förmåga att spela musik vid fel tillfällen.
Förövrigt saknar den musikansvarige känsla. Har blivit bättre med åren men fortfarande en förmåga att spela musik vid fel tillfällen.
Ge oss en seger ikväll nu Brynäs!!!