Inlägg: 1815827
Sv: A proposito de nada
En man gripen för domarhotet! Hejja blå-vit! (Nej varken Leksand eller Göteborg.)
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Nu är det kört!!!
Wennerholm tippar: "en repris på SM-finalen från 1995"
Wennerholm tippar: "en repris på SM-finalen från 1995"
Länkar:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/koo7A/wennerholm-darfor-tror-jag-de-mots-i-final
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/koo7A/wennerholm-darfor-tror-jag-de-mots-i-final
+ 2