Inlägg: 1815981
Sv: A proposito de nada
Det här får mig så jävla rosenrasande!!!! Det här händer endast i fjoll Sverige. Satan vad jag hatar Svensk hockey i överlag.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: Det har hänt ett par gånger i NHL med. Det mest kända är väl Bertuzzi fallet.
Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: Det är väl inte svensk hockeys fel att det gått till domstol...
Va väl nån pajasåklagare som anmälde det om inte jag minns fel.
Va väl nån pajasåklagare som anmälde det om inte jag minns fel.
+ 2