Inlägg: 1820494
Svarskommentarer
Sv: SEMIFINAL
SnowKing:
Att domarna i stridens hetta missar ett och annat är ju inte så konstigt egentligen... det vi uppfattar som att lagen bedöms efter olika regelböcker kan till viss del förklaras med att en randomsupporter oavsett lag tenderar att bli lite enögd ibland.
Men... att "experterna" i TV väljer att sitta tysta är både märkligt och skrämmande.
Om man flyttar Bertils och Öhlunds "olyckor" till mitt i säsongen så hade det som förut sagts analyserats bild för bild om o om igen!
Den förvandlingen är skrämmande på sikt... va f-n skall vi med "experter" till om dom inte får uttala sig?
Att domarna i stridens hetta missar ett och annat är ju inte så konstigt egentligen... det vi uppfattar som att lagen bedöms efter olika regelböcker kan till viss del förklaras med att en randomsupporter oavsett lag tenderar att bli lite enögd ibland.
Men... att "experterna" i TV väljer att sitta tysta är både märkligt och skrämmande.
Om man flyttar Bertils och Öhlunds "olyckor" till mitt i säsongen så hade det som förut sagts analyserats bild för bild om o om igen!
Den förvandlingen är skrämmande på sikt... va f-n skall vi med "experter" till om dom inte får uttala sig?
+ 4
Så kan det va, Jon Karls björntjänst är säsongens mest korkade aktion... synd om det i slutändan skall straffa ut Brynäs. :-(