Inlägg: 1820850
Svarskommentarer
Sv: SEMIFINAL
Peja: Jag spelar in, även om jag tittar. Oftast så spolar jag fram och tillbaka flera gånger under match. Så jävla svårt att hålla sig även om det sliter :-)
Blir dock flera varv runt min lilla lägenhet en sår kväll.
Tror ändå att det bästa vore att vara på plats och känna atmosfären, att sitta hemma i soffan är grymt, men det är ju även en fråga om ekonomi..
Blir dock flera varv runt min lilla lägenhet en sår kväll.
Tror ändå att det bästa vore att vara på plats och känna atmosfären, att sitta hemma i soffan är grymt, men det är ju även en fråga om ekonomi..
+ 1