Inlägg: 1820917
Svarskommentarer
Sv: SEMIFINAL
Zappaholic: Hohoooooo!!!!
Syntes att spelet började jämna ut sig efter Bulans TO, när Oskar rakar in 0-2 i tom kasse. Gustafsson ser darrig ut och Felix kolugn och trygg.
Kan bli en riktig rolig långfredag det här....
Syntes att spelet började jämna ut sig efter Bulans TO, när Oskar rakar in 0-2 i tom kasse. Gustafsson ser darrig ut och Felix kolugn och trygg.
Kan bli en riktig rolig långfredag det här....
+ 1
Sv: SEMIFINAL
Zappaholic:
Han menade väl att det var ok om det var samma nivå som gällde för alla. Gillar Zaborsky fö, mkt spel i sig.
Han menade väl att det var ok om det var samma nivå som gällde för alla. Gillar Zaborsky fö, mkt spel i sig.
+ 2