Inlägg: 1821905
Svarskommentarer
Sv: Final
Rumpelstiltskin:
Vet inte om det är så att jag är bara blev så jäkla nöjd att vi slog ut frölunda, men jag tyckte det såg MYCKET bättre ut mot HV än mot FHC.
FHC dominerade ju oss på ett sätt som HV inte är i närheten av.
Är rädd för att jag är försiktigt positiv till den här serien....
Vet inte om det är så att jag är bara blev så jäkla nöjd att vi slog ut frölunda, men jag tyckte det såg MYCKET bättre ut mot HV än mot FHC.
FHC dominerade ju oss på ett sätt som HV inte är i närheten av.
Är rädd för att jag är försiktigt positiv till den här serien....
+ 2
Älska Brynäs