Inlägg: 1823692
Svarskommentarer
Sv: Final
noBeard: Den allmänna attityden mot Brynäs är väldigt nedlåtande tycker jag bland skribenter, TV-reportrar och andra. Det fokuseras allt som oftast på det lag vi möter tycker jag. Wennerholm i Aftonbladet, Renberg och Andersson på SVT, Granqvist på Cmore som exempel, alltid verkar det vara så givet att det är Brynäs som är the underdog, vilka man än möter och det är så överraskande/sensationellt om Brynäs gör mål eller vinner matcherna. Får utslag av detta.
+ 3
I NHL hade detta aldrig hänt! Man hör aldrig om sånt här skit där borta.