Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 1823776
Svarskommentarer
Sv: Final
Honken: dito, vresig körning i ett par timmar 😡
Vad hände med disciplinen i egen zon efter 3-2?
Varför envisas med att köra en iskall första lina när målvakten tas ut?
Vad i h:e har hänt med pp spelet?
Grrrr....bom..som farbror Melker skulle sagt.
Smartaste laget vinner detta. Tyvärr så har vi en målvaktsnackdel att leva med också.
Vad hände med disciplinen i egen zon efter 3-2?
Varför envisas med att köra en iskall första lina när målvakten tas ut?
Vad i h:e har hänt med pp spelet?
Grrrr....bom..som farbror Melker skulle sagt.
Smartaste laget vinner detta. Tyvärr så har vi en målvaktsnackdel att leva med också.
+ 2