Inlägg: 1823944
Svarskommentarer
Sv: Final
Dr Spec: Som jag redan varit inne på och som uppenbarligen är anledningen till tvåan: det är inte VAD Zaborsky ev skriker, det är NÄR han gör det: i samband med ett mål och att han gör det på ett uppenbart provokativt sätt som är riktat direkt till spelarna i deras bås när han passerar på väg till sitt eget.
Sv: Final
Utvisningen är horribel. Domarteamet skämmer ut sig. Linjedomaren med taskig engelska kanske trodde han sa "hoe" istället för "wohoo". Att de sen dessutom tar fel straff för denna typ av utvisning, ja vad säger man. Förväntar mig att hela teamet är bortplockat från fortsättningen av finalen.
+ 1