Inlägg: 1825015
Svarskommentarer
Sv: Final
Jan Grismöbel:
Jag skiter ärligt talat i om domarna tar huvudrollen sålänge det är till Brynäs fördel. Vi har kämpat i motvind så många matcher i detta slutspelet så hade inte varit mer än rätt att vi ska få lite medvind också. Allt för att vinna nu.
Jag skiter ärligt talat i om domarna tar huvudrollen sålänge det är till Brynäs fördel. Vi har kämpat i motvind så många matcher i detta slutspelet så hade inte varit mer än rätt att vi ska få lite medvind också. Allt för att vinna nu.
+ 1