Inlägg: 1825208
Svarskommentarer
Sv: Final
Zappaholic: För mig är den tyvärr solklar. Tacklingen tar iaf i början i ryggen.
Samt att han kan hålla igen i det läget och inte sätta laget i en jävla knepig sits när vi ger dom ett 0-4 mål.
Dock ska det inte ske alls då Hv ska ha en solklar tvåa för 6 man först!
Samt att han kan hålla igen i det läget och inte sätta laget i en jävla knepig sits när vi ger dom ett 0-4 mål.
Dock ska det inte ske alls då Hv ska ha en solklar tvåa för 6 man först!
Sv: Final
Zappaholic:
Ja vi kan ju vinna i Jönköping bevisligen, men att göra det igen?
Förra gången förlorade vi mot håve som favoriter, den här gången blir det som underdogs.
Kommer HV bli nya fbk eller fhc för oss tro?
Ja vi kan ju vinna i Jönköping bevisligen, men att göra det igen?
Förra gången förlorade vi mot håve som favoriter, den här gången blir det som underdogs.
Kommer HV bli nya fbk eller fhc för oss tro?