Inlägg: 1825296
Svarskommentarer
Sv: Final
Brynäsgubbe: Första målet kan jag köpa, men man kan väl knappast hänga Felix för andra målet? Då bör ju isåfall Gunde hängas ut för det då han tappar sin markering fullt ut. Det målet kan jag inte se hur man kan få till Felix mål.
Men det är klart, med den nivån som är här inne så förvånar mig ingenting.
Däremot är det ju en jävligt bra fråga hur Brynäs ledning kan tillåta Aftonbladet att sätta upp ett "guldrum" där de ska ta vanliga guldbilderna. Där snackar vi jinx deluxe.
Men det är klart, med den nivån som är här inne så förvånar mig ingenting.
Däremot är det ju en jävligt bra fråga hur Brynäs ledning kan tillåta Aftonbladet att sätta upp ett "guldrum" där de ska ta vanliga guldbilderna. Där snackar vi jinx deluxe.
+ 1
FUCK. FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK. Jävla ashelvete.