Inlägg: 1826535
Sv: A proposito de nada
Bojkotta Nyström och Pettersson på Hockeysverige. Stöd inte dessa oseriösa skribenter som svartmålar vår kapten och vårat klubbmärke.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Davey85: ja vilka jävla idioter. Vad fan det sägs väl fruktansvärt mycket fulare saker än sådär? Särbarn...
Så jävla oproffsigt av Linus att gå ut och gråta i media. Det finns en oskriven regel att det som sägs på isen stannar där. Blir så jävla less på allt det här, Linus vilken jävla fjolla.
Hur ska han klara sig i NHL mot tex Marchand? Går han ut och gråter i media där kommer hela landet håna honom.
Tragiskt hur det har blivit i Sverige... verkar vara viktigare att prata om ett ord som kränkt en stackars fjolla än att prata om själva guldet HV tog... PINSAMT
Så jävla oproffsigt av Linus att gå ut och gråta i media. Det finns en oskriven regel att det som sägs på isen stannar där. Blir så jävla less på allt det här, Linus vilken jävla fjolla.
Hur ska han klara sig i NHL mot tex Marchand? Går han ut och gråter i media där kommer hela landet håna honom.
Tragiskt hur det har blivit i Sverige... verkar vara viktigare att prata om ett ord som kränkt en stackars fjolla än att prata om själva guldet HV tog... PINSAMT
+ 1