Inlägg: 1826869
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
SWEATT: Ok. Är det den här oskrivna överenskommelsen klubbarna sinsemellan du syftar på?
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Zappaholic: Den är vad jag vet inte oskriven. Men jag kan ha fel.
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Zappaholic:
Kan du inte kontakta Unionen och fråga om "den oskrivna överenskommelsen"?
Kan du inte kontakta Unionen och fråga om "den oskrivna överenskommelsen"?