Inlägg: 1827054
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
KalleTeodor: Ska väl tillägga att jag passade på hylla Bengtzén för ett riktigt bra sportchefsarbete. I mitt tycke klubbens bästa sedan 70-talet. Vore intressant att höra andras åsikter om detta...
Integrationen mellan juniorverksamhet och A-lag är det enda som jag har synpunkter på. Men här ligger ju också väldigt mycket ansvar på huvudtränaren.
Integrationen mellan juniorverksamhet och A-lag är det enda som jag har synpunkter på. Men här ligger ju också väldigt mycket ansvar på huvudtränaren.
+ 1
[email protected]