Inlägg: 1827089
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Bifbiffen: Ja jag undrar det med. De flesta av er som gjort preliminära linor har ju satt Louie i en fjärde. Är det en bredd eller tilltänkt spets likt Clark vi värvat in? Han känns iallafall spännande!
+ 1
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Mrassarson: utfyllnad som förmodligen tar en plats i fjärde från en junis är min gissning