Inlägg: 1827264
Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Trist att de känner att de måste göra ett uttalande. Patetiskt, till och med.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Man har inget val om man inte vill löpa gatlopp i pk-Sverige. Pudeln är obligatorisk om media säger det.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Martin Lundberg klar för Växjö. Så de värvar. Lakers får precis som ifjol ett av de tyngsta favoritskapen i SHL 17/18. Brynäs? Osäkert kort i detta nu.