Inlägg: 1827876
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
KulaShaker:
Ingen tror iaf att han har samma kunskap som W, hans arrogans rimmar dock illa med hansförmåga att han fel i allt han skriver
Men Wennerholm och Ros är ju katastodåliga bägge två, så de kan gott ro samma båt.
Ingen tror iaf att han har samma kunskap som W, hans arrogans rimmar dock illa med hansförmåga att han fel i allt han skriver
Men Wennerholm och Ros är ju katastodåliga bägge två, så de kan gott ro samma båt.
+ 1
Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Haha, bevakat... bara för att han sitter där betyder knappast det att det finns någon kunskap. Håller helt med Boork, även om han säkert är irriterad på W efter drevet han startade 2008
+ 1
Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Tyvärr är hockeyrapporteringen, och framförallt krönikorna på de största kvällstidningarna under all kritik många gånger rent kompetensmässigt. Fotbollsjournnalisterna på kvällstidningarna håller mycket högre nivå, framförallt på aftonbladet.
+ 2