Inlägg: 1833428
Sv: A proposito de nada
Tycker verkligen Stefan borde ge Norman ett kontraktsförslag, vad tycker ni?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Mrassarson: Hmm hans lön kommer vara runt 250.000 i månaden. Med arbetsgivaravgifter kostar det Brynäs ca 4 miljoner!
Fint back i budgeten från start då.
Brynäs har ju 14 forwards och 9 backar plus Adam Boqvist som knackar på dörren.
Fint back i budgeten från start då.
Brynäs har ju 14 forwards och 9 backar plus Adam Boqvist som knackar på dörren.
+ 3