Inlägg: 1837027
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Pettisbif: Ja det ser så jävla illa ut att man blir konfunderad. De ser inte ut att veta hur de skall agera på banan.... R O G E R?????
+ 4
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Ni som skriker på zanetti o Sunken o målvakterna! Det är inte där problemet är!
L A G E T presterar inte!!!! Vi har inga linjer... ingen spelidé... Vilsna själar... Melin för i helvete! Har du ngn hårtork i trunken?
L A G E T presterar inte!!!! Vi har inga linjer... ingen spelidé... Vilsna själar... Melin för i helvete! Har du ngn hårtork i trunken?
+ 2