Inlägg: 1838687
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Zappaholic: Det var som om man gått med förstoppning och äntligen får skita 💩
+ 9
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Zappaholic: Och SAIK fick däng. Igen.
Dom är nog nedtränade....😆
Rödin, Fälth, Bertil och Ikonen blir välkomna förstärkningar.
Dom är nog nedtränade....😆
Rödin, Fälth, Bertil och Ikonen blir välkomna förstärkningar.
+ 3
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Får inte glömma att vi har otroligt mycket att jobba på. 45 minuter av matchen såg det väldigt mörkt ut.
+ 2