Inlägg: 1838802
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Zappaholic: Ja, vete fan vad man helst vill se mot KHK: bra spel i 60 min men ändå en knapp torsk eller knackigt rakt igenom men ändå vinst.
Förhoppningsvis blir det 60 min bra spel OCH vinst.
Och att Melin har hittat mer rätt i formationerna, såg iaf bra ut i sista idag...
Förhoppningsvis blir det 60 min bra spel OCH vinst.
Och att Melin har hittat mer rätt i formationerna, såg iaf bra ut i sista idag...
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Zappaholic: Japp. Det känns trots allt lite som en skänk från ovan att vi lyckas ta tre poäng idag. Nu måste vi följa upp med en seger mot Karlskrona. Annars står vi på ruta 0 igen.
+ 1
Försiktigt försiktigt positiv.