Inlägg: 1840152
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Brynäsgubbe: Bulan känns väl om möjligt än mer luleåit i så fall. Jag hade gärna sett Ove tillbaka men han skrev väl på för tre år med KHK.
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Pigalle: Brynäsarna Johan Eriksson och Emil Molin har gjort Modos båda mål idag (och passat till båda). Nästa år tar vi hem dom och toppar upp med Sundlöv som sportchef. Då jävlar!
+ 1