Inlägg: 1842463
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
bifhjärta: Jo, men Westfält passar kanske bättre om vi nu (troligtvis) måste fortsätta pressa högt och samtidigt försöka täppa till bättre bakåt.
W är rappare på rören och därmed mer lämplig att pressa högt, försvarsspelet börjar ju som bekant redan där och inte när vi väl hamnat i egen zon och är under press.
W är rappare på rören och därmed mer lämplig att pressa högt, försvarsspelet börjar ju som bekant redan där och inte när vi väl hamnat i egen zon och är under press.
+ 1