Inlägg: 1845323
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Clarence: Det är fortfarande den nuvarande truppen som måste get their shit together
+ 7
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
{6984}: Fast utan ett par nytillskott/injektioner vete hundan om laget "väcks" till liv?
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Längre intervju med Bengtzén.
Trist att man inte ens nämner Anton Rödin... Närmare att banta truppen än värva tydligen...
Trist att man inte ens nämner Anton Rödin... Närmare att banta truppen än värva tydligen...
+ 2