Inlägg: 1845607
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Brynäsgubbe:Så du tycker vi gör en plattmatch mot Mora? Hmmmm.....
Lika onyanserat som blaskornas rubriker om "kaos" och bottennapp.
Enda skillnaden i stort mellan igår och Moramatchen är att utdelningen kom igår.
Radioaktivt, för att citera Roffe Zetterlund.
Ni yngre kan googla....😀
Lika onyanserat som blaskornas rubriker om "kaos" och bottennapp.
Enda skillnaden i stort mellan igår och Moramatchen är att utdelningen kom igår.
Radioaktivt, för att citera Roffe Zetterlund.
Ni yngre kan googla....😀
+ 7
Rögle-LHC 0-6... Vår plattmatch mot dom och Mora kommer reta mig hela säsongen...