Inlägg: 1845638
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Huge: Mobilen har gått sönder, jag var sen till jobbet, Huge hugger på en som en gam (som vanligt), men det gör inte så mycket. För igår vann Brynäs... :) I morse var det lätt att stiga upp.
+ 9
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Brynäsgubbe: Hugger som en "kobra" heter det, inte gam. Du har nog blandat ihop det med begreppet "gamnacke", då sådana är vanligt förekommande härinne emellanåt....👊😉
+ 8