Inlägg: 1846036
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Chris11: Måste ju vara tryckfel. Clark och Palushaj ska fan inte spela tillsammans igen tycker jag.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Jag ser hellre:
Ikonen-Jensen-Clark
Bjurström-Ölund-Palushaj
MJ-Granström-Blomman
Då slipper vi MJ´s tekningar som är USLA.
Ikonen-Jensen-Clark
Bjurström-Ölund-Palushaj
MJ-Granström-Blomman
Då slipper vi MJ´s tekningar som är USLA.
+ 3