Inlägg: 1846486
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Huge: Lätt att spela mot lag som ställer upp och spelar enkelt på bortaplan? Menar du lag som Rögle och Mora?
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
tobhund: Nä, just KHK är väl det enda lag som kör med utpräglat styrspel både hemma och borta, speciellt borta. Därför som Zanettis påstått fina insats idag till stor del kanske kan förklaras med motståndet...
+ 1