Inlägg: 1846541
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
mustigahjalmar: Haha, vilken tillfällighet att han blev skadad inför sista matchen på ett kontrakt som ändå inte kommer förlängas 😁
+ 7
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Skrubben: Synd på MJ, tyvärr alltför ojämn och det är nog EN anledning till det relativt svala intresset som verkar ha funnits tidigare hos andra SHL-lag. Iaf en bra chansning från BZ på en tunn marknad i ett akut läge, dessutom inget som belastat kassakistan nämnvärt.
Intressant om Honken ansluter, vilket känns mkt troligt. Har iaf en känsla av att hans positiva personlighet och agerande som pådrivare både på och utanför isen, behövs i nuläget. Kan tänka mig att ex Felix är en helt annan typ i det avseendet, utan att därmed dissa honom på nåt sätt.
Så nu är det bara att ladda upp rubrikerna i vår redan nu: "Cirkeln är sluten för Honken: Guld -99, guld 2018.
- Nu kan jag dra mig tillbaka för gott!!!
Säger den populäre brynäskeepern till Sportexpressen när Brynäs återigen blivit svenska mästare efter att ha besegrat Färjestad i en sjunde och avgörande match i Karlstad. 👊😊👍
Intressant om Honken ansluter, vilket känns mkt troligt. Har iaf en känsla av att hans positiva personlighet och agerande som pådrivare både på och utanför isen, behövs i nuläget. Kan tänka mig att ex Felix är en helt annan typ i det avseendet, utan att därmed dissa honom på nåt sätt.
Så nu är det bara att ladda upp rubrikerna i vår redan nu: "Cirkeln är sluten för Honken: Guld -99, guld 2018.
- Nu kan jag dra mig tillbaka för gott!!!
Säger den populäre brynäskeepern till Sportexpressen när Brynäs återigen blivit svenska mästare efter att ha besegrat Färjestad i en sjunde och avgörande match i Karlstad. 👊😊👍
+ 4
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Skrubben:
Då bör väl anfallsuppsättningen bli så här mot Färjestad på lördag.
I alla fall om jag hade tagit ut laget.
Ikonen
Jensen
Paille
Bjurström
Ölund
Palushaj
Alcén
Granström
Blomqvist
Liljewall
Westfält
Mannberg
Skadade
Clark
Asklöf
Boqvist
Petad
Caporusso
Om Clark kan spela. Då hade jag satt in han i stället för Paille.
Så att laget som slog Frölunda fått en chans till.
Hur är det med Asklöf och Boqvist?
Tränar de? Har Boqvist kastat gipset?
Då bör väl anfallsuppsättningen bli så här mot Färjestad på lördag.
I alla fall om jag hade tagit ut laget.
Ikonen
Jensen
Paille
Bjurström
Ölund
Palushaj
Alcén
Granström
Blomqvist
Liljewall
Westfält
Mannberg
Skadade
Clark
Asklöf
Boqvist
Petad
Caporusso
Om Clark kan spela. Då hade jag satt in han i stället för Paille.
Så att laget som slog Frölunda fått en chans till.
Hur är det med Asklöf och Boqvist?
Tränar de? Har Boqvist kastat gipset?
+ 1