Inlägg: 1846570
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
munkas: Måste säga att jag är imponerad över din pessimistiska sida den är outstanding 👍
+ 6
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
pjåtor:
Krävs nog att man är född och uppväxt i de centrala delarna av Gästrikland för att greppa nyanserna i munkas inlägg. Ironi, humor och kravställning i en skön blandning! Tom kul ibland... 😆
Krävs nog att man är född och uppväxt i de centrala delarna av Gästrikland för att greppa nyanserna i munkas inlägg. Ironi, humor och kravställning i en skön blandning! Tom kul ibland... 😆
+ 1