Inlägg: 1846912
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Zappaholic: ja men direkt när SHL började så försvann Ölund. Han var långt ifrån lika bra som han var förra säsongen
+ 1
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Chris11: Möjligt. Men jag ser det mer som att hela laget rasade samman. Svårt att glänsa då.
+ 2
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Chris11: Tycker han blivit lite långsammare i både tanke och handling. Plus att han hellre tar ett lamt skott istället för att bryta in mot mål på kraft.
+ 1