Inlägg: 1847183
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Huge: ok, sluta nedvärdera alla andras åsikter hela tiden och hävda att det beror på deras inkompetens då.
Tycker det är fantastiskt kul att ni som skriver nästan dagligen orkar köra på men din nedlåtande attityd mot folk gör ju att man ofta ( fast de har intressant innehåll) scrollar förbi dina inlägg.
Jag vet att det är upp till var och en att läsa men som jag skrev kan det vara intressant men formuleringen gör att man skiter i att läsa det.
Tycker det är fantastiskt kul att ni som skriver nästan dagligen orkar köra på men din nedlåtande attityd mot folk gör ju att man ofta ( fast de har intressant innehåll) scrollar förbi dina inlägg.
Jag vet att det är upp till var och en att läsa men som jag skrev kan det vara intressant men formuleringen gör att man skiter i att läsa det.
+ 1
Synbarligen inte den Sperrle eller Korhonen som vissa har oroat sig för, även om det är lite för tidigt att sia om.
FBK ser ju ut som solklara guldfavoriter om dom fortsätter så här. Ingen skam att förlora idag, vi gör ändå ett bra försök och med lite av samma flyt i avsluten som vi hade i Göteborg, hade vi kunnat sno med oss nån pinne hem. Inget fel på arbetsinsatsen men idag förlorar vi helt enkelt mot ett bättre lag som dessutom har självförtroende i massor.