Inlägg: 1847397
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
SWEATT: Det låter som en skröna, finns det någon SHL-målvakt som är mer van att sitta på bänken än Rautio? Men det är klart, kanske är lättare att köpa att man är backup till en bättre målvakt än till någon som gör massa misstag.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Peja: Låter även lite tveksamt att man bara kan gå hem och sjukskriva sig som elitidrottare... utan t ex lagläkare har något att säga till om. Däremot kan jag förstå irritationen utifrån den match han gjorde mot F.