Inlägg: 1850801
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Precis hemkommen från Gavlerinken och med tanke på hur otroligt uselt Brynäs agerar på isen så är jag glad över att mitt arbete hindrar mig från att se 75% av matcherna.
Det finns verkligen INGENTING som fungerar och INGEN spelare utmärker sig på ett positivt sätt... Att man skjuter runt 30 skott på mål och bara gör två mål, samtidigt som målskyttarna är en inlånad random snubbe från Allsvenskan och Mannberg, säger rätt mycket. När det gäller passningsspelet så sitter max 50% av puckarna på klubban eller i dess närhet, resterande 50% sitter på skridskorna, i midjehöjd eller bakom mottagaren, något som blir smärtsamt tydligt i pp-spelet där inte ens Gunderson, som trots allt var bra en gång i tiden, lyckas leverera passningar som gör att Palushaj kan få iväg sina direktskott. Och vart farten har tagit vägen, ja det vet i fan?! Mannberg är fortfarande snabb och energisk, men resten? Nja... Förstår att det är halvtomt på läktarna när det här är vad folk får för pengarna.
Det finns verkligen INGENTING som fungerar och INGEN spelare utmärker sig på ett positivt sätt... Att man skjuter runt 30 skott på mål och bara gör två mål, samtidigt som målskyttarna är en inlånad random snubbe från Allsvenskan och Mannberg, säger rätt mycket. När det gäller passningsspelet så sitter max 50% av puckarna på klubban eller i dess närhet, resterande 50% sitter på skridskorna, i midjehöjd eller bakom mottagaren, något som blir smärtsamt tydligt i pp-spelet där inte ens Gunderson, som trots allt var bra en gång i tiden, lyckas leverera passningar som gör att Palushaj kan få iväg sina direktskott. Och vart farten har tagit vägen, ja det vet i fan?! Mannberg är fortfarande snabb och energisk, men resten? Nja... Förstår att det är halvtomt på läktarna när det här är vad folk får för pengarna.
+ 3
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Sen måste man ändå säga att det
"studsade" rätt för HV idag.
En billig straff.
En andraassist av de randiga som
nickade fram pucken till en HV spelare.
Och även vid fjärde målet slängdes en
puck in som studsade perfekt till Tedenby.
"studsade" rätt för HV idag.
En billig straff.
En andraassist av de randiga som
nickade fram pucken till en HV spelare.
Och även vid fjärde målet slängdes en
puck in som studsade perfekt till Tedenby.
Allt handlar om att undvika botten-2.