Inlägg: 1851028
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Brynäsgubbe: Fast denna kommentaren tror jag att de flesta tar på det sättet att du hellre ser en Felix i kassen som ALDRIG under några omständigheter går utanför kassen.
" #1850578 · Brynäsgubbe · 2017-11-14 19:23
Christ............... Stanna i kassen för helvete.".
Tycker att Fernström gör helt rätt som går ut och försöker och håller med dig i sak om att han bör få bort pucken i runden lättare.
Men jag tror personligen att han helt enkelt blir överrumplad av att han dels missar att träffa pucken som han vill samt att backen samt forward på bortre missar helt i sin inräkning av spelare (Wännström).
Klart att det är en tavla och det ser billigt ut. Men att fortsätta hänga målvakter som ni gör här inne i forumet så blir det snart väldigt löjligt.
" #1850578 · Brynäsgubbe · 2017-11-14 19:23
Christ............... Stanna i kassen för helvete.".
Tycker att Fernström gör helt rätt som går ut och försöker och håller med dig i sak om att han bör få bort pucken i runden lättare.
Men jag tror personligen att han helt enkelt blir överrumplad av att han dels missar att träffa pucken som han vill samt att backen samt forward på bortre missar helt i sin inräkning av spelare (Wännström).
Klart att det är en tavla och det ser billigt ut. Men att fortsätta hänga målvakter som ni gör här inne i forumet så blir det snart väldigt löjligt.
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Brynäsgubbe: Jobbigt nog så var det nog den situationen som ställde till det nästa gång då han verkligen skulle gått ut och styrt undan pucken, vid friläget. Istället får de straff och gör mål. Två tabbar som gav bort matchen.
Istället agerar han nonchalant och sveper den med en hand rakt på bladet på HV-spelaren. Det är sällan man får någon kraft i sitt agerande när man bara använder en hand. Jag är helt övertygad om att Fernström inte tyckte han agerade rätt när han plockade pucken ur nät...