Inlägg: 1851055
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Borde inte klubben gå ut offentligt och sänka målsättningen för den här säsongen. Kanske kan lätta lite på pressen för spelarna. Bara en tanke som slog mig, vad tror ni?
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Chanzone:
Sänka målsättningen? Vad var målsättningen inför säsongen?
Känns som att en målsättningssänkning redan ligger diskonterad i publiksiffrorna i kräsna Gävle?
Sänka målsättningen? Vad var målsättningen inför säsongen?
Känns som att en målsättningssänkning redan ligger diskonterad i publiksiffrorna i kräsna Gävle?