Inlägg: 1853627
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{5915}: Örebro är verkligen inte bra nu 😂😂
Det är förståeligt att de släppt sex baljor både mot Rögle och oss innan denna match. Tror inte jag sett så många misstag under en period som i denna
Grattis till era enkla poäng och trevlig fortsatt tv underhållning
Örebro behöver göra något rejält för att komma igen nästa match, denna är redan tokkörd. Hade ni varit bättre på att göra mål hade det stått fyra noll
Det är förståeligt att de släppt sex baljor både mot Rögle och oss innan denna match. Tror inte jag sett så många misstag under en period som i denna
Grattis till era enkla poäng och trevlig fortsatt tv underhållning
Örebro behöver göra något rejält för att komma igen nästa match, denna är redan tokkörd. Hade ni varit bättre på att göra mål hade det stått fyra noll