Inlägg: 1853705
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Finns ju ingen trygghet i laget. Tvåmålsledning då måste man kunna förvalta matchen bättre än att tappa så här.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Clarence: I ärlighetens namn så var inte den ledningen rättvis. Örebro sköljer över oss i princip hela andra perioden. Nu gäller att komma upp i intensitet i tredje om vi ska ha några poäng ikväll.