Inlägg: 1854227
Sv: A proposito de nada
Rodrigo: Om man nu skall förlita sig på statsen intill absurdum. Varför ska man då ens spela matcherna?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{6984}: Statistiken kan ju vara ett alternativ till att förklara en längre tids uselt spel och uteblivna poäng, istället för att hänvisa till otur med domslut eller oflyt med studsarna.
+ 7
Sv: A proposito de nada
{6984}: In absurdum? Varför förutsäga väder när man kan vänta och se? Varför kolla börsens utveckling innan man investerar i aktier?
+ 2