Inlägg: 1855757
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
moment22: Att Brynäs värvar en "riktig" förstamålvakt till nästa säsong tar jag för givet. Borde ha gjorts för längesen men bättre sent än aldrig.
+ 8
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Peja: Jag tar inget för givet, även om det borde stå klart för alla att den här "hoppas att någon tar chansen" -strategin vad gäller målvaktsposten har nått vägs ände.
+ 6