Inlägg: 1855868
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Leonardo: Kan verkligen rekommendera Viaplay. Fantastisk kvalitet, mycket bättre än cmore play.
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Peja: Betalar flera hundra redan nu med CMore iom att vi har TV-kanaler också via Boxer, men får se efter nyår om jag klappar på med viaplay...går Formel 1 på viasat eller viaplay...för det skulle jag vilja ha...NHL streamar jag på bra kanaler
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Bra tryck av Trinec.... men känns som Brynäs saknar halva laget... många junisar på isen... lite halvjobbigt läge om Westfält måste spela back?!? Var det bara tillfälligt eller ska han spela så hela matchen? Och var är Sjödda?