Inlägg: 1857305
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
KalleTeodor: Enda sättet att få något att bli bättre är ju att påvisa att det faktiskt inte är bra i nuläget. Att fortsätta som att ingenting har hänt och satsa fullt ut på turneringen är ju som att visa att CHL har gjort rätt i sina beslut.
Sv: A proposito de nada
Matchen visas på svt24 kl 20:00 efter bollibompa!
Edit:
På text tv står det att Brynäs visas på svt2 kl 18:30??? Jaja det visar väl sig?
Edit:
På text tv står det att Brynäs visas på svt2 kl 18:30??? Jaja det visar väl sig?
+ 1
PS
Jag skriver detta inlägg mest för att visa min nya profilbild. Hittade en Brynäsfärgad stork i Afrika. Vem hade trott det?
DS