Inlägg: 1857332
Sv: A proposito de nada
Inkazar: är ju bara Växjö dom visar fattar inte var ni ser att dom visar matchen?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tjurn : genom att tänka lite.
Förra veckan stod det likadant på Växjös match i SVT som det för vid Brynäs nu.
Då fanns bara Brynäs i tablån och på Viasat. Nu finns bara Växjös i tablån och på Viasat.
Men båda kommer sändas i SVT.
Dessutom skrev Dusan den här tweeten tidigare idag:
Förra veckan stod det likadant på Växjös match i SVT som det för vid Brynäs nu.
Då fanns bara Brynäs i tablån och på Viasat. Nu finns bara Växjös i tablån och på Viasat.
Men båda kommer sändas i SVT.
Dessutom skrev Dusan den här tweeten tidigare idag:
+ 1