Inlägg: 1858755
Sv: A proposito de nada
Inkazar: Någon som ska lämna in en ansökan på klubbdirektörs-jobbet ;) ?
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jag har 2st biljetter till matchen mot Örebro 30/12. Jag kommer inte kunna gå på matchen och undrar om biljetterna inte kan komma till bättre användning. Biljetterna är på sektion N1 och kostar ordinarie 240kr styck. Någon som är intresserad? Båda biljetterna får ni för 240kr. Pm:a vid intresse!
+ 2