Inlägg: 1858784
Sv: A proposito de nada
munkas: Ur antropologisk synvinkel så vore det intressant att se vad som skulle ske med dig som klubbdirektör...
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
KalleTeodor: Jag känner ju inte munkas alls.
Han kanske är en jävel på ekonomi och klubbutveckling.
Att man måste kunna nått om hockey är ju inte tvunget.
Kolla på Percy Nilsson😀
Så jag håller på dig munkas👍👍
Han kanske är en jävel på ekonomi och klubbutveckling.
Att man måste kunna nått om hockey är ju inte tvunget.
Kolla på Percy Nilsson😀
Så jag håller på dig munkas👍👍
+ 1