Inlägg: 1859242
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Davey85:
Har en snarlik historia. Vi var på semester med familjen i Orsa någon gång på 90-talet. Det var någon slags festligheter i Orsa och helt plötsligt står Tomas Sandström där, han var ledare på någon form av hockeyskola eller dylikt. Autografen var en av de första från en brynäsare och det var hur stort som helst. Att Tomas Steen stod bredvid var inte något jag la så stor vikt vid då 😊
God Jul önskar jag er alla med hopp om en trevlig hockeyvår.
Har en snarlik historia. Vi var på semester med familjen i Orsa någon gång på 90-talet. Det var någon slags festligheter i Orsa och helt plötsligt står Tomas Sandström där, han var ledare på någon form av hockeyskola eller dylikt. Autografen var en av de första från en brynäsare och det var hur stort som helst. Att Tomas Steen stod bredvid var inte något jag la så stor vikt vid då 😊
God Jul önskar jag er alla med hopp om en trevlig hockeyvår.
+ 3
Att Esa Keskinen stod 2 meter ifrån en på läktaren
kändes mest fel.
God Jul alla Brynäsare!